NOW IT'S TOO LATE, NOW IT'S TOMORROW

2010-04-11 @ 11:59:27

Här sitter jag totalt görarlös och solen strålar
utanför. Helt värdelöst att traska omkring
ute ensam, därför sitter jag nog hellre inne än
att samla på mig en jäkla massa d-vitamin.

Det var supergott med grillat igår, Sofie och jag
slogs vid matbordet, Linnéa och Mikael bara skrattade.
Den finaste köttbiten, den stal hon. Tredje världskriget
bröt ut. Senare åkte vi till stan, det blev umgänge och
någon öl på Goa, sen gick jag hem. Dom andra två nötterna
stannade och mår inte särskilt bra idag. Önskar att
jag hade stannat också, supit tills jag stenat och inte
ens kunnat ta mig ur sängen this morning. Hurra!

 

hejdå idiot

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback