THE BOTTLE'S EMPTY, AND THE RAGE WILL NO LONGER HIDE

2010-04-26 @ 10:28:20

Forum var hur sjukt som helst. Förstår
inte att man pallar trycket av att dricka
3 dagar i rad. Tur att det bara var fredagen
jag var i 100 procentigt fin form annars
hade mitt liv fått passera och dra.

Torsdagen var mest bara jobbig men jäkligt
skön ändån. Skrattade så jag inte kunde andas
och alla var bara så äckligt sköna.

Fredagen blev det afterski men en hel del
dricka, musik, nästan trasiga bord och ungefär
alla föll väl ner någonstans ifrån och slog sig.
Efter afterskin vette fan vad vi gjorde, helt svart
från 18-19 den kvällen och jag gjorde väl
en hel del sjuka grejer som egentligen ska
göras eller inte göras. 5050!

Lördagen var det underbaraste vädret så Simon
och jag satt ute i solen mot en vägg och drack
öl från klockan 9 till framåt 14. Sköööööönare
Kvällen blev desto segare, och härifrån finns
det ingenting intressant att skriva om.

Nu ska jag göra mig ordning för skolan och försöka
komm på undanflykter till varför jag inte har gjort
engelskan, det enda ärliga är att jag fattar noll.
Stod i duschen 45 minuter, kom på att det är bästa
stället när ångesten slår till.

Bilder från helgen kommer väl så småningom
Nu ska mitt liv fortsätta.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback