THE FORMATION OF GANGS IS A SURE SIGN OF SPRING

2010-04-17 @ 15:20:25

Sitter och laddar inför kvällen, försöker
samla ork att fixa håret, det var riktigt motigt.
Har solat och varit på promenad idag.
När pappa börjar klyva ved, ja då vet man
att då är det vår.

Min beställning från stylebystars.com kom igår
i postlådan. Dock var det inte mina beställda
kläder som låg där i utan en jävla massa klänningar
som skulle till Sigtuna. Då blev jag trött. Nu får
jag ha jordens tråkigaste outfit ikväll och det är
det enda värdelösa med den här dagen.

Varsågod, fortsätt att ta allt jag har, ni har
ju börjat bra så ta allting. Idioter.

Ovansjögår'n here I come again! Det blir la trevligt detta

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback