THE ONE THING I HAVE IS A BURDEN TO BARE

2010-04-06 @ 00:19:19

Min lediga dag har spenderats med Linnéa.
Tog med oss en termos och stolar ner till
sjön där vi satt och solade under grå himmel.
Yatzy och kaffe hos Rebecca, bus med Mikael.
Sen började jag må riktigt dåligt, koffeinförgiftning
antagligen. För mycket kaffe. Fan.

Fortfarande solo här hemma, Tobben tog ledigt
och kommer hem imorgonkväll. Tittade på Pearl Harbor
och tyckte synd om mig själv, sen kom Linnéa. Vi mådde
exakt lika dåligt, sen kom Rebecca. Poppade musik,
mådde dåligt, jag bakade scones och sen blev det
Johan Falk, promenad och spionering på byn.
Under tiden mådde jag dåligt, söndagskänslan. Känner
mig ensamast i hela världen, det är jag nästan.
Eller just nu är jag.

Vill inte sova, måste plugga, kommer inte att göra det.
Om jag sover blir det fortare imorgon och då ska jag
jobba.
Vilken jävla tråkig dag, men nu är påsken över
och livet fortsätter precis likadant som tidigare dagar.
Helvete vad jag hatar det här, nu ska jag gråta mig till sömns

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback