AGAIN AND AGAIN, FAILURE IS A PART OF LIFE

2010-04-12 @ 23:04:24

Hur ska man kunna gå och lägga sig och somna 
när allt är så här, när man är stressad och otålig?
Allt känns, som lite för mycket. Saker och ting
bara slänger sig över mig och det blir svårt att ta itu med allt.
Och jag tål inte att se er två tillsammans.
Och jag orkar inte att tiden går så fort.
Och jag vill inte ha det så här.
Och livet släpper inte in mig på livet.
Och livet är för kort.
Vad fan ska det bli av mig egentligen?
En pessimistisk jävla kärring, en kort sådan, 
en ganska gullig, sur jävla kärring.
En sur, kort och gullig jävla kärring som kastar skit och
spottar på ungdomarna och önskar att hon tagit bättre
vara på tiden och levt lite mer.
En kort, ganska gullig sur jävla kärring ogift och utan
allt det där som Svensson innebär - barn, bil, villa, hund.
Allas dröm, inklusive min dröm.
Ibland önskar jag att jag vore lite mer lik mamma.

Nej, nu tänker jag komma upp på benen, stå lite på sidan
av och titta på andras misstag istället för att begå dom själv.
Försöka åstadkomma någonting och avsluta det jag påbörjat.
Kanske så börjar det inte imorgon eller nästa dag.
Men någon dag, då jävlar, då smäller det och ni kommer att
bli chockade och imponerade! Hoppas jag.

:)

KYSS OCH GOODBYE

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback