WALKING ON BY, LEAVE THEM ALL BEHIND

2010-04-21 @ 16:05:49

  • Engelsk essä
  • Läsa engelsk bok + recension
  • Skriva ett CV på engelska
  • Personligt brev på engelska
  • Tre jävla engelska nationella prov
  • Träningsdagbok för 4 månader på idrotten + uppsats
  • Uppsats om nutid och historisk hälsa, miljö m m.
  • 300 frågor i naturkunskap
  • Komp. SV B nationellt skriftligt
  • plugga till 4 prov
MED MERA (kommer inte på mer).... JIPPIE. Ingen som vill tjäna lite cash??
- Eller förresten har jag inte råd!

I helgen åker jag och sätter skvatt på dansnerverna. Drickesnerven
är nog inte heller helt ur funktion. Bästa sällskapet, en jäkla massa
snyggare snyggingar!

Äsch, helgen blir säkert grymt rolig och jag är typ blond nu, inte riktigt men nästan.
Trivs inte helt 100% men när håret växt till sig så. Jooooråå...

Nu ska jag koka 1kg broccoli och steka en massa lax som jag ska ha med
i helgen. Kan inte trycka pizza på pizza bara för att jag är bakis liksom. (y)
För det mesta är väl livet bara hippla hoppla och duger väl som det är.
Med vänner som mina är det svårt att inte trivas på jorden.

BTW!
GRATTIS TILL MIN BÄSTA VÄN LINNÉA SOM BLIR 19 IDAG. Hon fick en vattenpipa
av Rebecca, Mikael och mig. Pusses



LOVE 'n' BLESS


It's so clear that there is nothing more than obsession, I see it, when I look at you.
I can wait out the osession for years or longer, you will realize the fact, sooner or later.
Sooner or later everything breaks anyway.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamsen

Som sagt snuppan så fixar du de me läxorna de vet ja du e bäst .Ha nu så himla kul på skale å dansa av dom skjortan.mamsen åker till gräftis.KRAMAR va rädd om dej

2010-04-21 @ 22:08:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback