CALLING OUT YOUR NAME

2010-12-16 @ 16:00:01

Kör väl på en update nu igen. Mina inlägg innehåller så mycket text
att jag bara behöver uppdatera en gång i halvåret, typ.

Har precis kommit hem från jobbet. Älskar de små liven, hur söta som
helst med mycket spring i benen och mycket luft i lungorna. Goooa
Ska snart åka iväg till Gällö för att jobba vak hela natten... Det känns inte
lika lockande men då har jag sovdag imorgon. Somnade vid 17tiden
igår och vaknade av mig själv 7.45 imorse och var riktigt pigg och utvilad
innan jag gick på jobbet och tog ut mig.

Snart är det helg, alltid lika skönt. Men skönast blir nog nästa helg
då jag äntligen får ge bort mina julklappar, det är en härlig känsla
om något det. Älskar att ge bort presenter. Blablabla

Usch, måste diska. Orkar inte. Mina händer har frysit och tvättats sönder.
Och facebook suger. Hejsvejs

pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback