I LISTEN CLOSE FOR I'M NOT SMART, YOU WRAP YOUR THOUGHTS AND WORKS OF ART, AND THERE HANGING ON THE WALLS OF MY HEART

2010-12-06 @ 23:09:40

Ikväll har jag varit hos Linnéa, skrattat som vanligt innan det övergick i tårar.
Klarade körkortet också, vilket jag aldrig trodde att jag
skulle göra, kommer knappast våga köra själv. Känner
mig sjukt oredo. Pirrpirr i magen.

Mitt fel, mitt misstag, min felbedömning, förlåt.
Du kanske har rätt om allting. Jag vet att jag är jäkligt
tävlingsinriktad, det har jag alltid varit. Men det här har
aldrig varit någon tävling för mig. Ingenting som har med dig
att göra har någonsin varit en tävling. Och om det vore en
tävling så hade du vunnit för längesen, en sån toppenmänniska
som du alltid varit i mina ögon. En sorts förebild.
Kommer verkligen sakna dig, du vet vem du är. ♥

pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback