I WILL NEVER FORGET

2010-12-29 @ 18:53:36

Jag ska minnas Dig som den härliga människa Du var. Den glada
partyprinsen som alltid fick festerna att gunga med Dina sånger.
Jag ska leva livet fullt ut, precis som Du har gjort. Jag ska aldrig mer
ångra någonting nu när jag förstår hur kort livet egentligen är.
Jag ska ta vara på mina nära och kära bättre än någonsin och jag
ska bli lika ödmjuk som Du var. Jag ska hitta den där glimten i ögat
och bara köra på mitt sätt. Jag ska bli lika stark som Du.

Nu kan jag titta på Dig i himlens stjärnvalv här nerifrån när jag vill.
Det känns konstigt, overkligt på alla sätt.
Det är inte det enklaste att sitta och tänka på hur bra Du har
det nu när jag bara mer än något annat vill ha Dig kvar här.
Jag vill veta var jag har Dig och kunna träffa Dig när jag vill.
Men allting har sitt slut och jag saknar Dig. Jag har saknat Dig
alldeles för länge nu. Mest av allt önskar jag att mina sista 5 minuter
tillsammans med Dig varade mycket längre. Jag skulle villja kramar om
Dig och jag ångrar att jag inte gjorde det medan Du fanns här.
Du var en fin människa och jag älskar Dig.

Älskade Farfar, vad stark Du var. Tack för en fin uppväxt där du hade en stor del.♥



Tillängnad världens bästa farfar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback