IT'S TIMES LIKE THESE YOU LEARN TO LOVE AGAIN

2010-12-05 @ 17:46:11

I fredags var Sanna här och tittade på Idol med mig
och igår var Madeleine här sen gick vi på bio, Due date, den var lite
seg i början men när det väl hände något roligt så var det riktigt roligt,
sen gick vi hem till mig och tittade på tv och drack te. Idag har jag varit
på Jamtlis julmarknad, med Sofie, supermysigt, jag älskar sånt där.
Käkade kolbulle, klappade några fina renar som dock inte verkade lika
roade som oss. Vi åkte hundspann, (I LOVE IT) köpte småkolor och framförallt
knäckklubbor, smaskens. Vi gick på muséet också, man måste liksom passa på.
Nu har jag julkänsla i hela kroppen, supermysigt. Har slutat vara sådär emo
och säga att jag hatar julen och tycker den är överskattad och jobbig.

Supermysigt.

Supermysigt.


Nu funderar jag på att tappa upp ett bad och tända några ljus och samla tankarna
litegrann. Det är faktiskt ganska mycket som snurrar uppe i huvudet på mig, jag
får liksom ingen lugn och ro riktigt. + Att jag är sjuuuukt pojkvänsugen!!!

pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback