TRISTESS

2010-12-28 @ 16:50:11

Idag har jag jobbat och sen jag kom hem har jag städat lägenheten.
Nu är jag klar och väntar på att Madeleine ska höra av sig.
Hittade en rolig lista på Sofies blogg så jag lånar den lite så jag
har något att roa mig med så jag inte tänker på hur ensamt det är.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Ibland

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Sanna Sol eller vad den hette

4. Vad åt du senast?
Någon äcklig kebabgryta till lunch på jobbet

5. Har du fått någon komplimang idag?
Ja

6. Har du varit med i en rättegång?
Ja

7. Är du polare med grannarna?
Nej

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och svengelska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige

10. Senaste piercingen?
Tragus

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Fredagsnatt

12. Gay?
Du ja

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja

14. Har du äggat någon?
Äggat?

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Man skulle kunna tro det men nej

17. Har du varit på stranden?
Ja

18. Har du haft en stalker?
Ja

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Eftersom Sofie skrivit innan mig så kan jag minnas det nu

20. Hur bra är din syn?
Värdelös

21. Har du varit på ett party?
Ja

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Aldrig i livet

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Sorry, han är förevigt upptagen


24. Har du varit utomlands?

Ja

25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Mickes och Malins, det enda också

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

Nej, de skulle bli förvånade för jag har ju tagit studenten

28. Var är dina syskon just nu?
Ingen aning, för många att hålla reda på

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag skvallrade om en kompis största hemlighet till en annan kompis

30. Vem ringde dig senast?

Katarina

31. Vilken tid gick du upp imorse?
cirkus 6.30

32. Vad ska du göra i helgen?
Fira nyår

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Puss"

34. När var du riktigt sjuk senast?
Är alltid sjuk

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?

Johannes Aasa, nöp honom i rumpan

36. Vad finns i din bakficka?
-

37. Har du färglinser?
Nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov

39. Vad är det första du gör på morgonen?

Kollar om håret måste tvättas

40. Vad ska du göra efter det här?
Fördriva tiden med något annat och fortsätta vänta

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback