YOU BETTER LET SOMEBODY LOVE YOU OR FIND YOURSELF ON YOUR OWN

2010-12-27 @ 20:31:20

ALLTING börjar i psyket. Det är helt bevisat nu och jag har haft
mig själv som försökskanin. Har två gånger sen i höstas sagt att
jag trots allt har klarat mig bra från förkylning, dagen efter har
jag vaknat sjuk. Och när jag för någon vinter sedan sa att jag aldrig
halkar, då halkade jag ungefär två sekunder efteråt. Men själv grejen
då. Jo, pratade med Linnéa i telefonen i lördags och jag sa att jag
har blivit skötsam, jag är inte den som är den som dricker tills jag
deckar längre. Sagt och gjort, nää. Jag drack en flaska captain morgan
på egen hand under loppet av två-tre timmar, sedan drack jag en
massa vin, hot shots, öl, minttushots, cider, baileys och grejer.
Sen har jag fått bekfäftelse på att jag ramlade in i ett isberg och
har ju en pajjad käke. Det medförde att hörseln krånglar lite.

Jäkla otur har jag. Livet är riktigt ångestladdat på min sida nu att den
enda jag orkar prata med är Linnéa. Oftast delar vi på vår ångest.
Jag vet inte, men Linnéa gör att livet blir lite enklare att leva. Vi är
så lika, vi tänker så lika. Det är skönt att ha någon som är lik en själv,
någon som man kan dela på allt med, både positivt och negativt. Vi
har aldrig dragit ner varandra i träsket. Det är alltid en av oss som
står och drar den andra upp liksom. Jag diggar dig min kära vän.

Nu ska jag och min käke ta och dricka lite soppa med sugrör.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnéa

I love you

2010-12-29 @ 14:56:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback