18 bast eller 68?

2010-02-02 @ 13:40:40

Igår var jag och Mikael på vårat första
träningspass på friskis, vi startade med
jympa. Kände mig som ett spädbarn,
helt utan taktkänsla, men det var roligt,
men jobbigt. Fruktansvärt jobbigt. Armhävningar,
varför? Nej usch. Jag skrattade i alla fall
ihjäl mig, Mikael, jag och en massa pensionärer.
Det är väl nya grejen. Imorgon blir det
spinning, då tror jag att jag kommer att bli
ganska utkörd. Helt ärligt nurå, jag har
träningsvärk, lite i magen, lite i armhålorna
och lite i höger vad, vänster fick nog inte jobba.

Pillan är en skoltrött tjej, kanske en trött tjej över lag.
Pillan är en arg tjej. Rått förbannad.


Jag blir inte klok på folk som sköter andra bättre än sig själv!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Blir nog roligare med skolan nu när du tränar , man orkar mera då.Härligt med träningsvärk.kramar mamma

2010-02-03 @ 11:03:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback