det värsta jag sett

2010-02-10 @ 20:41:14



Kunde inte hålla mig, blev tvungen att kolla på den här filmen.
Det är det värsta jag har sett i hela mitt liv. I början av klippet blev
jag helt svettig och när hunden träffat marken så bröt jag ihop så
jag blev tvungen att ringa mikael och prata ut. Alltså gud, skulle jag
få tag i den där killen skulle jag göra samma sak med honom och bara
skratta så jävla högt. HELT SJUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DET HÄR KLIPPET VAR VÄRRE ATT SE ÄN NÄR JAG SÅG EN KILLE RAMLA
NER FRÅN EN BALKONG FRÅN 10E VÅNINGEN OCH DÖ I SPANIEN
OCH DÅ VAR JAG TILL OCH MED DÄR.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karolina

Ja fyfan vad hemskt det är, jag har inte klarat av att se det än! Tror inte ens jag ska utsätta mig för det. Tänk om man kunde blunda för allt som händer i den här hemska världen!

2010-02-11 @ 12:31:34
URL: http://hapiface.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback