hide and seek

2010-02-11 @ 22:36:09

Ikväll har jag varit med mina skitungar,
eller ja dom är ju myndiga men när vi är
tillsammans blir vi skitungar. Vi har lekt
kurragömma hemma hos Mikael i Valla
och jag kan ju tala om att jag tog priset,
bästa gömstället, ett av mina gömställen
var i hallen, bakom en jacka, böjd. Så nu
har jag jäkligt ont i ryggen. MEN KUL VARE

Sköönt, börjar 9 imorgon, skiit, jag har fortfarande
inte läst kap 4-5 som jag skulle ha gjort till
förra fredagen. Jag är kanske inte världens smartaste
tjej, absolut inte. Jag gör det som faller mig in för
stunden ja och tänker efter, efter. Anyway,
nu ska jag lägga mig och plugga det värsta ämnet
jag vet, nämligen körkortsteori och jag hatar
den därö fula boken och jag hatar att jag måste
ta körkort och jag hatar att köra bli och jag hatar
att måsta göra allt som man måste göra när man
är "vuxen". Skulle gärna börja om på noll.

ciao

Jag skiter väl i vad alla andra säger, jag saknar OSS!!!!!!!!!!!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karolina

Tack så mycket :) Åh jag har alltid avundats er! Leka kurragömma! ni verkar ha så kul :) Önskar jag hade lite barnsliga vänner som vill leka det med mig :P

2010-02-11 @ 23:31:31
URL: http://hapiface.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback