I love u my everything

2010-02-20 @ 02:11:25

Jag vet inte riktigt vad som hände, jag gick hem.
Det gjorde för ont helt enkelt, allting störde och
alla var dumma i huvudet, inte med avsikt.
Jag blev galen, vem trodde att jag skulle få ett
anfall mitt upp i allt det underbara, med mina fina??!

Man vet själv när det är dags att gå hem,
men jag gick för tidigt. Jag hinner aldrig göra
allt jag vill göra. Min typiska otur. Jag vet vad jag
har och jag skulle kunna satsa allting nu, men
något hindrar mig. åååååååååååhhhhhhhh
I LOVE YOU  mina bästa!!!

Vi hade det grymt roligt ikväll!! TACK
Men nu måste jag säga godnatt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback