it's friday i'm in love

2010-02-26 @ 17:31:56

Min telefon har äntligen kommit i
rätta händer och jag tror aldrig att
jag kommer att släppa taget om den
igen, limmar kanske fast den i handen.
Helt sjukt vilket förhållande man har
till telefonen!

Sitter just och funderar på vad man ska
göra ikväll, Madeleine och Sanna verkade
sugna på utgång så jag hoppas att dom
hör av sig och berättar hur det blir. Håller
på och tvättar lite nu, ska snart sätta igång
och plocka ihop lite här och sen får vi se
om någon hör av sig, för jag vet inte riktigt
vem av alla jag ska höra av mig till först så
jag tror att jag inväntar er liksom. Ha ha fast
typiskt som det är så lär ju inte en käft höra av sig.

Tur att jag har en reservvän, let's dance!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback