levaland

2010-02-22 @ 22:26:08

Jag vet inte riktigt vad det har blivit av
det här men jag tar fan inte tag i någonting.
Fram med piskan för jag behöver stryk så
jag startar mitt liv snart! Inget vettigt gjort
idag annat än att skriva en bokrecension till
engelskan, ååååh tråkigt.
Allt är tråkigt, optimist, jo men visst tss..

Den enda som kan få mig på riktigt gott
humör just nu är nog Göran, min stora kärlek!
Aa det förklarar väl vad jag ska göra nu, jo
titta på sommaren med Göran, kanske för
bara sjuttioelfte gången? Tröttna? Nej aldrig!

Ingen fjälltur på längdskidor i Storhogna för
mig imorgon inte, ack nej jag ska vara på
skolan och göra lite vettigare saker instead, eventuellt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback