lite förändring har aldrig skadat

2010-02-19 @ 16:44:14

Mitt liv skulle ju förändras men det har
inte hänt ett skit ännu. Istället gör jag och
mamma om lite i lägenheten nu, känns
riktigt jäkla skönt eller som mamma skulle
sagt "gööörskönt", vet inte riktigt hur hon
har fått det på hjärnan men rolig är hon!
Lurade på henne ett par klackskor också,
tänk min mamma i klackskor. Bara tanken får
mig att skratta lite tyst :)

Hahaha jag har varit så där fnittrigt trött hela
dagen egentligen! Längtar nästan tills ikväll
men nu ska jag ta en liten titt på hur det
går för mamsen i köket, hon verkar lite galen
eftersom jag inte hunnit torka i alla vrår...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Vi kan väl ut nån gång åh testa våra klackisar så får vi se vem som trippar snabbast.

2010-02-20 @ 21:28:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback