ljug och kyss mig hårt en sista gång

2010-02-18 @ 20:04:22

Här sitter jag och är allmänt snurrig
i huvudet. Dels för att jag råkade somna
på den där jäkla soffan och dels för att jag
är så fundersam över morgondagen, jag
har nämligen lovat att jag ska följa med ut
imorgonkväll men så här är det, jag har inte haft
tvättid på en månad och har den inte förrän
på söndag och vem vill gå på krogen naken i
den här kylan?!

Helt ärligt så tycker jag faktiskt synd om mig själv,
jag har haft ont i huvudet sen i söndags och idag
gick det över till magen eller nåt, imorgon kanske jag måste
göra en jävla grej och mitt plugg har lyckats svepa
in mig i något jävla skal, håååårt skal!

Ska jag ens gå på skolan imorgon? Sitta där själv som
ett jäkla fån i alla dessa grupparbeten när min lilla
grupp bestämt sig för att stanna hemma i sängen halva
dagen istället. JOO för jag måste iväg 06.50 härifrån,
so go ahead and kill me helst nyss!!


( ha ha ha ) Linnéa för två år sen, tur att nåt fick mig att le till slut!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback