mitt liv just nu

2010-02-07 @ 15:53:50

Plugga, träning, träning, träning,
sova, skola, träning, träning, träning.
Den som väntar på något gott väntar
aldrig för länge, eller alltid?

Blev några timmar till i backen idag så
nu är man nästa öm i hela kroppen.
Imorgonbitti blir det skidskytte för min
del och efter skolan ett träningspass.
Sen slaggar jag hos Micke för vi ska käka
och kolla på outsiders tillsammans.

Skönt att jag får skjuts till stan ikväll,
har ju två par skidor och en jäkla massa
packning. "kul" om man skulle tvingas ta
det på tåget, sällan stellan!

Blääää ska ut och övningsköra snart, fy.
Det där hade man nog kunna läsa av mina
läppar. Anyway, Gällö har varit skönt denna
helg, ska hit nästa också men då blir det nog lite
mindre aktivitet.

Ursäkta mitt långa inlägg men man vet aldrig
när jag uppdaterar igen, jag är opålitlig. possposs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback