morning after dark

2010-02-19 @ 10:17:45

Det har varit en fruktansvärt lång natt i nervositet
och mardrömmar, halva nervositeten är nu borta,
så himla glad att jag är en riktigt turduva (???)
Gick på skolan, hade prov, gjorde det inte, gick hem.
Och nu sitter jag här efter att ha plockat ner gardinerna
och tagit av ett soff-fodral och på med ett annat, jag är
redo att släppa sommaren inpå livet nu. Trots att det är -16,4 ute

Väntar på mamsen som ska köpa med mat och annat gott,
hon ska få äran att stryka gardinerna, jag tänker inte riskera
att bränna hål på dom när hon varit så snäll och lagt ner pengar
på lilla mig. Hahah det där blev bra, lägga ner pengar på
lilla mig. Ingen fattar, bara jag som är drygast i världen!!

Nu ska jag käka frukost sen ta tag i något berg, antingen disken
eller plugget. Kanske ingenting dera.

PUSS PÅ SANNA & självklart ALLA andra mina goa

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

puss påre!

2010-02-19 @ 17:46:05
URL: http://saannanygren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback