någonting stilla mellan mig och våren

2010-02-19 @ 11:44:50

Har suttit och dötittat på OS, snowboard damer.
Det blev ganska långsamt så jag väntar på bussen
för jag ska upp till Lillänge och köpa ett par skor,
om jag hittar några. Min söta lilla mamma som bjuder.

Scchh, men säg inte det här till någon, jag har
fortfarande inte diskat... DAMN I SUCK

Aja, jag ska ut ikväll ändå, trots att jag inte vill,
trots att jag är trött på krogen. Men jag satt och funta
lite, vad gör man egentligen en fredagkväll när man bor i stan??
Let's dance kan man ta om man är sängliggande
imorgon eller hur?!
JAG FRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSER


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback