one of the others

2010-02-17 @ 11:55:00

Det här börjar bli ganska sänkande.
Jag vet inte vad jag ska ta till mot mitt
huvud riktigt, börjar se i kors eller något +
att jag har fått ont i magen fast där gnäller
jag inte. Sjukanmälde mig idag också,
jag vill inte slås ut helt och hållet. Har iaf
läst på lite och runt 14 tvingar jag iväg mig
på redovisning för gruppens skull. Det börjar kännas
bekymrande med huvudet nu när det inkräktar
på skolan. 

Och efter skolan väntar något, som för mig, känns alldeles
fruktansvärt och hemskt.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

va fint du har gjort på bloggen:) bra att du kommer och redovisar:)

2010-02-17 @ 13:45:13
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback