vilken härlig helg

2010-02-14 @ 16:54:02

Åh hej och hå vad roligt det var igår!
Jag vill bara spola tillbaks tiden och ha
ännu mer kul! Bara tur att det fanns massa
nya, skumma killar hemma i byn så man
hade något att vila ögonen på. Och mina älskade
vänner som har förgyllt min helg ska bara
veta att ni är guldvärda! Idag känns mitt
huvud allmänt bögigt och min lilla hals
gör ont och jag som ska åka långfärdsskridskor
imorgon, hade inte detta kunna komma nästa tisdag???
ALLTID MIN OTUR!

Usch, nu ska jag gå och lägga mig i sängen och
kanske inte kliva upp förrän imorgon.
Så himla speciellt med alla hjärtans dag, stackars
mig får ligga hemma ensam, livet är orättvist ibland!
Jev jev, det gör inte mig nånting, godnatt

GE MIG EN KILLE MED HJÄLM, SKOTERKLÄDER OCH SKOTER DÅÅ?????

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

förutom att jag inte är kille så passar jag bra in på din önskelista;)

2010-02-14 @ 18:19:45
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback