2010

2010-01-02 @ 20:06:25

Om du frågar mig hur mitt nyårsfirande var så kommer jag nog att
fnysa åt dig för mitt nyår var inte så lyckat som jag hade hoppats
på. Den stund jag hade roligt/trevligt var vid middagen och på
o'learys... Annars så.

Tänkte bjuda på lite bilder då


Mmmm, förrätten


Jag och Linnea, mitt självfallna katastrofala hår'
Mmmm, varmrätt, deserten åt jag och Linnéa dagen efter

FUCK YOU-räckande stenhård Sanna

Pimp-jag

BOBBY'S verkar ju fantastisk

Jag med min, just nu, mest älskade ägodel


Linnéa, Sanna och en spacklad vägg

Gillar den här bilden på något vis, lite galen och så

Wikman på ingång

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajj

inte seriös

IDOL-ERIK och hans pinsamma skandal till flickvän

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL

Nyårsafton + nyårsdagen blev en riktig skandal som jag sent kommer
att glömma, det gäller nog dom andra också men framförallt Wikman!!

Nu lagar jag mat, blir lite sen middag och det blir pasta carbonara, göttit.
Det ser ut som att jag bara kommer att sitta hemma ikväll, JÄVLA SKIT.

trevlig kväll idiot

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

hahaha fy faan va jag skäms!

2010-01-02 @ 23:56:25
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback