det är min tur

2010-01-03 @ 15:51:11

Hurra för en sån jävla dålig dag, jag har
nyss upptäckt att jag håller på att få en
visdomsjävlatandhelvete. Det har gått hål
i tandköttet och den är bara så på väg uppåt.

Seriöst, jag har lyssnat på musik hela dagen
och inte gjort annat. Helt galet vad jag är
slö. Jag tycker inte om lov, det är för lite
att göra och det är över en vecka kvar tills
skolan sätter igång igen, men vad ska man göra
till dess?


Om du lämnar mig på samma sätt en gång
till så är  du inte välkommen tillbaka.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

sv: jag som tkr att du har en så fin blogg:D men klart jag kan ju göra ett försök men jag ju inget proffs direkt;) haha

2010-01-04 @ 01:02:28
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback