en telefon gör mig lycklig

2010-01-04 @ 19:43:51

Sanna har räddat min kväll, hon lånade ut en telefon
så nu är jag lyckligaste tjejen på jorden. Fick träffa
jordens, just nu, mysigaste kille och kramas lite och
det är alltid lika underbart, du får inte bli äldre nu!

Jag ska göra mina favoritmackor, en stor, varm kopp
te och glo på innebandy tills något bättre finns att se på.
Badet som jag lovat mig själv att ta idag med hårinpackning
och sånt skit hoppar jag över. Jag är slöast i världen och
har ont i nacken.

Imorgon ska jag få träffa min lilla Mikael, äntligen. Har
verligen saknat hans humor och skratt alltså, hoppas
jag får smaka lite på det imorgon. ♥







idiot

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

va söta ni är:)

2010-01-04 @ 20:28:42
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback