första dagen efter lov

2010-01-12 @ 09:12:54

Trodde först att jag gått till skolan i onödan
idag men när jag fick en massa uppgifter
om arlanda så ångrar jag inte att jag gick hit.
Gjorde dom på 25 minuter och nu är jag görarlös

Vart är lilla Madeleine idag? Fröken Inte Svara I Tlfn!

Bara 7 timmar kvar tills man slutar, undrar hur
min dag blir, kändes inte som att jag har min
"konstiga humör-dag" idag. Skönt, går bara imorgon
och sen får jag helg.

PA om ett tag, jag är så trött på PA men funtar på
att göra klart pp-presentationen.




Bilder jag hittade på skolan, sen i 1an, pausegympa, så fula bilder!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Snygga tjejer!!

2010-01-12 @ 16:49:32
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/

Postat av: elin

ändå satt du kvar på skolan;) haha

2010-01-12 @ 20:34:18
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback