från kylan, in i värmen

2010-01-05 @ 17:00:04

Jag och Mikael har varit på Jamtli idag. Jag
älskar jamtli, gammalt och mysigt. Kan inte
fatta att jag åkte rutshkanan ner på muséet
också, jag har inte vågat det på flera år och det
verkligen kittlade i magen och jag bara garvade.
Jag har garvat hela dagen, det där konstiga humöret
verkar dyka upp cirka en gång i veckan för allting
Mikael gjorde eller sa var verkligen dökul, vi kanske
bara har saknat varandra, jag han åtminstone!

Vi var på HC på Frösön också, (hahhahahahhhhahaha)
resten är hemlighetsstämplat. Hann med stan ett
par timmar och jag förälskade mig i ett par täckbrallor.
Dom blir mest troligt mina på torsdag om jag ändå
bara kunde hitta en jacka så vore allt grett. Då skulle
jag åka pulka i kärringbacken.

Det lutar lite åt att ta det där förbannade badet nu.
Måste rikta all uppmärksamhet åt håret ett tag.
Så vi hörs.

OBSERVERA: DESSA BILDER ÄR UPP TILL 5 ÅR GAMLA!!!!!!!!!!!!!!!!




OBSERVERA: DESSA BILDER ÄR UPP TILL 5 ÅR GAMLA!!!!!!!!!!!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

haha åh va söta ni var:D

2010-01-05 @ 19:28:07
URL: http://elinviola.blogg,se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback