G-barnet blev MVG-barnet

2010-01-10 @ 14:59:32

Tro det eller ej men min rubrik är bara så jag!

Jag vet inte vad det är med mig men
jag är så jäkla duktig. Trodde aldrig att
jag skulle göra religionsläxan som jag skjutit
på sen jag fick den någon vecka före jullovet.
Jag har nu gjort den och det blir ändå 4 sidor
datorskrivet, inte för att jag fattade uppgiften till
120% men jag gjorde det bästa av situationen och
improviserade. Improvisation är jag ganska bra på!

Men gissa vad, nu ska jag lägga mig och kolla på film
för jag håller på att frysa knäna av mig. Skulle haft
mamma här så hon kunde laga mat åt mig för idag orkar
jag verkligen inte, för lat, har inte ätit någonting alls
idag pga min brist på ork. brrrrrrrrrrbrrr


Om du och jag hade varit vänner nu och jag berättat
att jag fått MVG på prov och uppgifter, då skulle du se
sådär förvånad ut som du alltid gjorde när jag lyckades med
något, för det är ju omöjligt att jag presterar bra någon
gång. Trots att det känns lite som att jag blev förnedrad
varje gång så saknar jag det, jag saknar dig. ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

gooooood girl! :)

2010-01-11 @ 00:14:58
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback