hur långt ska det egentligen gå

2010-01-04 @ 09:50:36

Ställde klockan på 7 imorse, såklart
hann den inte ringa innan den slutade fungera.
Vaknade av mig själv kring 8 och tur var väl
det för annars hade jag missat tvättiden som var
akut. Sovit som en kratta inatt, har varit vaken
mest hela natten egentligen så idag ser jag dubbelt.

Datorn fungerar inte så jäkla bra den heller, den hängde
sig ganska bra igårkväll så idag mår den inte särskilt bra.

MEN VAD SKA JAG GÖRA UTAN MIN TELEFON??
DEN KAN MAN INTE LEVA UTAN

Var och handlade för nån timme sen så efter att den
här dagen har krånglat lagom mycket så tänker jag göra
mig en riktig kanonfrukost. Och pluggandet som jag skulle
ta itu med idag hoppar jag också över. Väntar på tvätten
sen går jag och lägger mig igen.

Det vore inte normalt att veta hur killar tänker och fungerar,
jag känner mig otroligt normal faktiskt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback