jag vet hur man flyr från den här planeten

2010-01-16 @ 17:21:35

... men inte hur man stannar kvar

Den här dagen har hittills inte varit någon
höjdare men jag har en vag känsla av att
den blir toppad till kvällen.

Sitter och funtar på hur jag ska få vårterminen
att gå ihop med allt plugg, träning och det tighta
schemat som står för dörren. Har redan börjat
gruva mig inför isvaken som väntar om ett par
veckor. Jag vet ju hur "bra" det gick förra gången.
Då jag slet mig upp, vägde ton och efteråt var
fingertopparna ganska oanvändbara. Och det här
med bivack då, skitroligt men gruvsamt ändå.

ååååååååååååååh, mina potatisar blir aldrig klara
men jag tänker ändå titta på när dom kokar för mitt
liv är inte mer spännande än så, tyvärr!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

En sån tuffing som du e fixar nog isvaken men kom ihåg att ha varmt på fötterna

2010-01-18 @ 13:08:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback