kanske borde byta planet...

2010-01-14 @ 00:05:20

... eller åka härifrån?
Jag vet inte, men jag blir inte klok på det
här. Allt är så konstigt, tungt och svårt.

Imorgon ska jag låta mitt kontokort koka trots
att jag lovat mig att köpa sånt jag behöver för
att kunna åka i backarna. Hoppas att Madeleine
kommer till stan imorgon också, känner att
jag måste lätta mitt hjärta lite och hon är perfekt.


allt jag ser, allt jag hör
din röst, din blick, ditt skratt
du har ögon som rusar en natt
så jag väntar, jag väntar
om tiden vill ifatt

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

vi kan typ flytta till hawaii pillan, jag är på!

2010-01-14 @ 00:18:59
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Postat av: Madde

Tråkigt att jag inte kunde komma idag. Men du får boka in mig någon annan dag.. Och det känns så skönt att prata med dig också. PUSS

2010-01-14 @ 15:29:23
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback