meet me halfway

2010-01-07 @ 18:51:28

Har äntligen lyckats tina upp till grunden men är fortfarande
kall som en isbit. Kan inte påstå att jag är särskilt grön heller
när jag sitter och vräker i mig isglass. Ganska trivsamt ändå...

Nu har jag tipsat Sanna om världens bästa hundvakt,
nämligen JAG, godare nyheter, jag får vara det nästan
när jag vill och jag är kanske jordens just nu mest
exalterade tjej. Imorgon är det utgång, öl och rosa panter,
blev ganska törstig redan nu men jag ska hålla fingrarna i styr.

Köpte mina täckbrallor idag, då var jag några femhunkor fattigare
men det är bara tur att det rullar in några nya snart. Mamma
kommer tidigt imorgon, vi ska åka på onoff och lämna in
min kassa telefon på lagning. Den har tjurat på sen i måndags
nu så nu blir det sjukhuset och operation för den. Alla har ju ett val!

Jag har ganska tråkigt nu, ja. Men jag ger ändå fan i att städa, hur
tokigt är inte det? Funderar på att diska, diskar fan jämt men jag
tar ju inte allt i ett svep, smart. Ansvarsfull tjej, jajamen!


Jag har glömt hur jag egentligen såg ut
i brunt hår, det blir att erfara igen nästa höst.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

täckbyxorna är jättesnygga:)

2010-01-08 @ 15:16:19
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback