missing your love

2010-01-05 @ 22:03:09

Pratade just med Linnéa i telefonen. Vi båda är
tydligen grymt sugna på bräckefolk, inte så konstigt
när man inte varit där sen i somras. Vi gör säkert
en liten "come back" snart. Har en känsla av att
det blir en "come back" för mig i Ånge snart också.

Längtar verkligen till flyktingorterna känner jag.
Jag vet inte riktigt vad som lockar, det är verkligen
inte namnen på byarna, tror det är allt härligt folk som
jag aldrig får nog av. Jag längtar tills det bär av dit
nu, undrar bara när det ska ske.

Nu blir det ett stort glas cola med is och lime, laddar
som fan inför paradise hotel, undrar vem som åker.
Det vore ju inget illa om ändå Dalin fick åka hem igen,
en sån billig slampa orkar man verkligen inte titta på.


En dragen tjej på bräckes gator efter en hård natt

En 2mils lång skotertur i -20 efter 9 liter vin är inget att rekomendera

På gatufest i S-vall som nog ingen minns så mycket av, om ens någon?

Frimpong, Isaac och Christoffer. 9-liters kvällen, den då vi ramlade av
skotrarna säkert 20 gånger, för kallt för att hålla sig fast. Den kvällen
då jag körde skoter med stängda ögon mitt i skogen. Den kvällen då jag
ramlade av en skoter som drog iväg med mig och i nästa sekund låg jag
under en bil. Den kvällen som egentligen skulle sluta på akuten. Den kvällen.

Lina, Pillan, Sandra. Vilken kväll av alla 1000?

UNDERBART

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

tycker ni kan komma jätte snart, vi ordnar fest vettja! <3

2010-01-06 @ 00:43:34
URL: http://eelineriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback