money honey

2010-01-08 @ 09:29:14

Sitter och väntar på mamsen,
åt en fiberbomb till frukost så nu
mår jag ganska illa.

Är ganska trött, har lyckats vända på dygnet
och det är inte dags att vända tillbaka det nu
eftersom det är utgång som står högst på listan
ikväll. Jag längtar och hoppas att det klår nyår
åtminstone. Det är inte så mycket begärt.

Ringde om jobb på söndag också, ångrar nu att
jag tackade nej när jag kom på att jag faktiskt
tar mig till Gällö på lördagkväll. För sent nu att
ringa tillbaka, som man bäddar får man ligga
eller om man bäddar får man ligga. (hahahhaha)

Usch, nu gör det ont i magen på Pernilla så jag
ska ta och borsta tänderna och göra mig i ordning..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

jag tror att allt kan bli bättre än nyår. haha.



gillar ditt ligga skämt=D haha

2010-01-08 @ 15:10:44
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback