showdown

2010-01-15 @ 15:12:32

Tog en paus i städandet, eller förresten,
jag tycker att jag är färdig, allt ska bara på sin plats.
Skönt att vara ledig! Snart kommer mamma och Tobben
och förhoppningsvis Lovis, fast då måste jag typ dammsuga
igen...

Sanna kommer förbi sen också, jag ska nämligen bli ett par
skidor rikare idag och några slantar fattigare. Tänk vad det
kan jämna ut sig fort.

Funtar på att ta en riktigt lugn kväll ikväll, men göra vad?
Let's dance kanske, bara för Mattias Andréassons skull.
Han får mer än gärna komma och lukta gott i min säng!

Läst ÖP idag, dagens ros? Min har nämligen kommit in och
dom blev så glada!
 TAADAAAAAAA'


cool tjej 91. ja!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback