slunga mig rätt in i smeten

2010-01-14 @ 19:38:17

Ajajaj, det svider riktigt ordentligt i plånboken
så jag behöver lön, studie och underhållsbidrag nu.
Måste köpa en jäkla skidjacka och goggles sen
är jag fan nöjd alltså, liftkort givetvis.

Fan jag önskar att jag blev portad från stan alltså.
Å andra sidan var jag värd lite shopping men fan
vilken ångest man får. Speciellt när man i själva
verket faktiskt inte har råd, jag kanske är snål eller
sparsam?

Blev bara en jäkla massa neutralt idag och jakten på
jacka jag hade inatt var en riktig evighetsgrej, jag kollade
10 sidor minst och hittade inte någon speciell. Blir nog
att jag köper DCjackan men den finns bara i M men
jag vill ha den. HJÄLP!!

Blir skidköp strax också, fyfan vad härligt! Oops någon går
i minus...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback