spontan tjej

2010-01-16 @ 14:41:26

Jag trodde att jag skulle sitta hemma och glo
på let's dance igår när Sanna fick mig på andra
tankar. Var hemma hos Marcus med honom, Fisen,
Tobbe, Sanna och Erik innan vi gick på o'learys där
Sanna och Tobbe kom på att dom inte ville gå in för
dom skulle upp jättetidigt, såhär klockan 11 idag??????:Ooo

Dansade med Sofie och drack vatten i baren hela kvällen.
Nykter och glad, åh så skönt! Hade en sprängande huvudvärk,
fick god mat, och fick driva arslet av en liten kille.

Nu ska jag göra mig redo för en promenad upp runt norra och
så. Pappa och co kom ju aldrig idag men dom skulle ev. dyka
upp imorgon. Annars hade jag åkt till Gällö ikvl.


Jag sa "Väntar du på nån eller vill du bli min?"
Du sa "Vad svarar man på sånt?", jag sa "Man svarar nog ingenting"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback