USA

2010-01-06 @ 17:15:11

USA blev guldmedaljörer i JVM. Kan inte fatta
att jag tittade på hockey till klockan 5 imorse.
Efter den första perioden stod det 2-2 och efter
den andra perioden stod det 3-3. Så jävla
jämnt tills det i 3e perioden började hända lite
grejer. D'Amigo reducerade till 4-3 till USA och
sen hände det något helt sjukt av målvakten i Canada
och det gav USA 5-3 då Stepan reducerade.

När det var 2,5 min kvar av matchen så reducerade
Canada och Eberle till 4-5 och sen kvitterade Canadas
kung Eberle till 5-5 och då var det typ bara 1,5 minuter kvar.
Sånt händer fan inte!!!!
Det blev 20 minuters förlängning.
Det tog inte så jävla lång tid förrän Carlson i USA reducerade
6-5 och USA VANN GULD!!!!!! Underbart. Skitjävlabra match
alltså, så sjukt spännande och så sjukt rolig att titta på. Så
att vara vaken till klockan 5 imorse var det fan i mig värt. Den
stackarn som missade matchen, ja stackars den!!!!!!!

USA 6-5 CANADA, det följer med länge tror jag

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback