vad var det som hände

2010-01-11 @ 18:41:26

Var det jag och allt mitt snack om längtan efter
skolan som gjorde att jag inte gick dit idag?
Utan ett ord till någon låg jag kvar under täcket,
vaken, enda tills jag slutade idag. Jag sjukanmälde
mig aldrig, och jag som är antiskolk har nu för
första och sista gången i mitt lilla liv skolkat en
hel dag. Det känns som om jag blev skoltrött bara
sådär helt plötsligt för jag har ingen ångest alls.
Det här är jättekonstigt!

Nu ska jag gå ut och umgås med Sofie och Mikael,
var ett tag sen vi var tre. Ett litet samtal med
Linnéa väntar också. Älskade vänner

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

jag kollade faktiskt efter dig idag i korridoren:) men såg dig inte:( kom imorgon så ska vi spela games;)

2010-01-11 @ 19:43:25
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback