varför jag

2010-01-04 @ 17:03:53

Jag kan bara inte förstå varför det går så bra för mitt lag.
Utan en mobiltelefon är det lika bra att ge upp allting.
Det känns som om jag sitter i en isoleringscell, det är mörkt
här också, jag sitter på golvet och äter middag. Tragiskt.

Gick och la mig klockan 11 igen efter tvättandet och sov
till klockan var fyra. Känner mig ganska ta fatt i skallen
nu eftersom man inte ska sova mitt på dagen, allra helst
inte sova bort hela dagen.

Jag blir fortsatt isolerad tills någon kommer och slänger in
en telefon i mitt brevinkast, koden till porten är 9136.
Nu blir det en lång dusch, eventuellt ett bad. Stackars Pernilla

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback