varning varning varning

2010-01-26 @ 21:31:20

Har kommit in i någon konstig nästan
våldsam period då jag fräser åt alla runt
omkring mig, men lugn bara lugn det är
ingenting personligt. Det bara är liksom.

Konstigt egentligen hur man kan ha sånt
humör när jag har de bästa runt om mig
eller via telefonen och nätet dagarna i enda.
Ååååh, i  ♥ u all!!!! Om ni bara visste, mina
älskade homies

Har varit nere hos Micke och fått hjälp med
den där jäkla laptopen, datordoktor som han
är så är nu min dator nu hel och hållen!
Snart är det PH och jag älskar att Andreas
kom in igår igen!

Just ja, jag är ju i Gällö så man kanske skulle
ta och vara liiiite social i en halvtimme? aaop

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

man får faktiskt ha dåliga dagar:)hoppas att du kan sova inatt och att du är på bättre humör imorgon:) hihi

2010-01-26 @ 23:10:26
URL: http://elinviola.blogg.se/

Postat av: sanna

ja jag vet, men tyckte den va så himla fin så tog den..

2010-01-27 @ 10:31:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback