FEEL THE SUMMER COMES CLOSER, FEEL HOW IT BURNS

2010-07-03 @ 00:26:09

Ska väl alldeles snart somna in. Men först vill jag skicka ett
litet tack till Linnéa som förgyller alla mina sommarkvällar.
Jag hoppas att dessa sommarkvällar blir till långa sommarnätter
snart. Då ska vi ha det underbarare!
Momma är här nu och imorgon åker vi till Månsåsen för släktträff.
Hoppas att det inte är någon man känner där. Blir säkert intressant.

Halva dagen på jobbet var skön, vi gick på långpromenad och sen
hem till mig där mamma bjöd på glass och saft, det var mysigt.
Nu ska jag slagga till en film, har skit i ögonen men oooorkar inte
ta ur linserna så sorry sorry mig själv om ögonen rinner imorgon...

Det är fest hos grannen, jag blir tokig. Det låter som att de spelar
samma snutt av en och samma låt, om och om igen. Bongotrummor??
Är det så här mina grannar har fått lida varje gång jag har haft fest här?
Stackars satar in that case. Karma.

BTW, om någon känner till en kille som skulle kunna falla mig i smaken,
säg till då! (bara liiiite desperat)

Hörsdå



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback