I KEEP YOU WITH ME IN MY HEART, YOU MAKE IT EASIER WHEN LIFE GETS HARD

2010-07-20 @ 13:55:43

Dåså, då har jag jobbat min första natt.
Eller första och första, har ju haft jour i många
nätter och då har man ju sovit till stor del. Nu var
det vak och det var inte så roligt som jag trodde
att det skulle vara. Runt tre där någon gång
somnade jag till i kanske nästan 10 minuter men
då kom ju tidningen så man fick ju en hjärtattack.
Annars har det varit lugnt, nästan lite för lugnt eftersom
det blir svårt att roa sig i timtal med korsord, läsning och
körkortsteori. Och ännu en natt väntar och på tors är
jag ledig så jag åker hem till stan till fredag. SKÖÖÖNT.

PRIVATHÄLSNING TILL MADELEINE WESTH
Så Madeleine, om du ser det här så kan du ju försöka
boka in mig på torsdag för jag vill iafl träffa dig.

BTW, MISSA INTE.
http://svtplay.se/t/103316/mittnytt
På tiden 01,23 ser man mig och Linnéa pyssla i solen!

Ååååhhhhhh, nu måste jag stoppa i mig något och sen
ta en kopp kaffe och ringa Linnéa. Fridens

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback