I'M NOT LEAVING NOW

2010-07-28 @ 19:36:20



Kittlar i magen på mig när jag ser den här videon!
Har faktiskt varit på stråket lördag, måndag och tisdag. Helt fantastiskt roligt
har jag haft men idag tog det roliga slut, ska jobba i två nätter nu. Men på fredag
sticker jag ut igen och mest troligt drar jag på yran på lördag bara för att "ha gjort det".
Tänkte se Winnerbäck, Hoffmaestro och Presidenten. Presidenten känns liksom
obligatoriskt att se varje år och entrén Evert gör är alltid fascinerande och framför allt
är stämningen skön då hela Jämtland känns som en enda stor familj.
Nu ska jag fundera litegrann på bordsplacering till bröllopsmiddagen. Har en idé.
Och nu är det snart bara en vecka kvar tills utgångsdatumet för Elin och då blir jag
styvmoster, kan se vilken dag som helst nu. Spännande!
Fridens!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback