LOVE CAN BRING YOU DOWN, IT LIFTS YOU UP, IT SPITS YOU OUT, LOVE CAN MAKE YOU SHOUT, IT PULLS YOU IN AND TURNS YOU AROUND

2010-07-04 @ 23:48:48

Hade turen att slippa jobba 07-21 idag så
jag har bara slappat och övningskört. Pysslat
på här hemma litegrann. Som vanligt varit ute
och raggat runt på byn med Linnéa.
Lovis har brett ut sig över min säng och snarkar.
Det är så vamt att man inte kan sova och att ha
en kokhet hund i sängen gör ingenting svalare.

Imorgon blir det finväder, vi ska gå och bada och
ligga i solen hela dagen för vi är leeeeediga!
Sen sätter helvetet igång igen, jobbar tis, ons,
tors, fre, lör och sön. Inte så göttit med långa arbetsdagar
som 8-20 två av sex dagar och en 15-13 dagen efter.
Har fått till ett CV äntligen men kom på lite mer meriter
jag har som passar in. CV:t tycks bli ganska fett men
lär ju ha oturen att gå omkring arbetslös tills jag är 20 ändå.

Nu ska jag glutta på film, har laddat ner en jäkla massa och
tänkte titta på snabba cash igen, antar att jag kommer att ligga
och dreggla. GÖTT!!


SAKNAR DIG MATE!!!!!!!

FRIDENS ALLA VARMA OCH GLADA

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: matilda

är det lovis som är hunden? och vilken hun är det??????????

2010-07-06 @ 20:38:39
URL: http://matdec.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback