I'M NOT JUST SUPERNATUALISTIC, ARTIFICAL CUP OF TEA, BUT I BELIEVE IN YOU

2010-07-14 @ 17:48:29

Det blir mer sällan jag uppdaterar. Men uppdaterar jag
för ofta försvinner fantasin och lusten till att skriva.
Har jobbat idag och sen gick jag hem till Mikael för
att väcka upp honom på riktigt, han åt frukost klockan 15.40
idag. Helt otrolig är han.

Igår hade vi ost&kex + 2,25cider-mys hemma hos mig.
Vi tittade på Remember me och den är så sjukt grym.
Sen tittade solen fram men vi var långsamma, när vi
kom ner till campingen två timmar senare för att
hyra en trampbåt och bada så började det ösjävlaregna,
åska och blixtra. Vi fick sitta i ett skjul i över två timmar
och bara se regnet ösa ner. Linnéa och Mikael badade,
själv har jag inte vågat mig ner i det svenska kalla
vattnet. Blev nog lite bortskämd av att bada i pissljummen
pool hela semestern i Turkiet, gött vare! Absolut.

Nu strålar solen och himlen är blå, jag ska käka kycklingwook
för andra gången idag och sen ska jag gå över till Mr M.
Väntar med att hitta på något roligt och intressant tills Linnéa
slutaT.

+ att jag hoppas på halvdåligt väder på lördag så jag kan åka till
stan på fredag med gott samvete. Var sugen på utgång, allra
mest vara med MadeleineW över huvudtaget. Hoppas hon har
lust för mig.
BTW, min tele har kommit, detta är min tredje SE c902. 3e gången gilt?


en urartad kväll i Turkiet, den första kvällen till och med. Mikael's B-DAY!

FRIDENS VÄNNER

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback