WAS IT YOU WHO SPOKE THE WORDS THAT THINGS WOULD HAPPEN BUT NOT TO ME - THINGS ARE GONNA HAPPEN NATURALLY

2010-07-17 @ 00:41:20

Vad kan jag säga?
Det finns så mycket jag ångrar att jag har gjort och ännu mer
jag inte ångrar.

Ångrar inte på en fläck att jag flyttade till
Gällö innan jag skulle fylla 10. Här har jag hittat
världens bästa vän och henne har jag kvar.
Kände ikväll hur underbart vi faktiskt har det tillsammans,
när vi gungade på den jättelika gungan och vi skrattade
och du skrattade så du grät. Och vi skrek. Främst av den
kittlande glädjen som pirrade i magen vid varje gung.
Jag ville aldrig kliva av den gungan, om jag fick skulle
jag sitta kvar där för alltid tillsammans med er men något hindrade mig.

- Jag hoppade av i farten, ner på alla fyra rakt i gruset och kröp
iväg för att kräkas genom både näsa och mun, ögonen sved.
Då var det inte så jäkla roligt längre. Men lyckan fanns kvar.
Lyckan finns kvar. Och jag önskar att lyckan alltid kommer att finnas kvar.

Ja, visst låter det som slutet eller början på en novell. Fast nej, det
är en verklig händelse som utspelades just ikväll. Efter att vi spelat monopol.
Gällö, det finns nästan ingenting eller någon som fört något illa med sig sen
jag flyttade hit. Jag har träffat fantastiska människor som jag kanske skulle
vilja ha ännu mer av. Bara lite till. DAMN, jag älskar er alla!

PUSS & FRIDENS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback